Adatokat gyűjtünk az optimális felhasználói élmény érdekében. Sütiket használunk a tartalom és a hirdetések testreszabására, a közösségi média funkciók biztosítására és a látogatások elemzésére. Ezenkívül tájékoztatjuk közösségi média, hirdetési és elemző partnereinket arról, hogy hogyan használjátok weboldalunkat. Ezek a partnerek egyesíthetik a releváns információkat más olyan információkkal, amelyeket a szolgáltatásaik igénybevételekor szereztek tőled vagy te magad nyújtottál nekik.

Elutasítani Mindennek a megengedése Részletes beállítás Kiválasztás engedélyezése
Elengedhetetlen
Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.
Statisztikai
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
Marketing
A marketingsütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat a tartalmakat közzétevő és a harmadik fél hirdetők számára.

Reklamáció és garancia

Ha a termék nem működik vagy sérült, ne késlekedjen a reklamációval. Írj az info@bestbonus.hu címre. Kérjük, az áruhoz csatoljon visszaküldési lapot a rendelési számmal, a hiba leírásával vagy a reklamáció okával (amennyiben nincs lehetősége nyomtatni, csak papírra írja ki az adatokat). Az árut az átvételtől számított 24 hónapon belül érvényesítheti (ha az árut azonosító számmal vásárolták, a jótállási idő 12 hónap).

14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

  1. A nem használt terméket, minden alkatrésszel és tartozékkal együtt küld vissza a postacímünkre az EREDETI csomagolásban. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid mellékletet, amelyben leírod a probléma okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. Kérlek az eredeti csomagolást ne ragaszd le ragasztószalaggal, hogy így se sérüljön a csomagolás! A postacímünk: bonusshop, s.r.o., Osenice 66, 507 23 Czech Republic.
  2. A postacímünkre küldheted az esetleges panaszokat vagy észrevételeket. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre! 

Feltételek a 14 napos garancia igénybevételéhez

  1. A terméket minden tartozékkal együtt a kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni a postacímünkre,
  2. A termék nem lehet használva, ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, amilyenben kézbesítve volt,
  3. Sem a termék, sem a csomagolás nem lehet sérült.

A miután megkaptuk a csomagot a terméket leellenőrizzük, majd kapsz egy e-mailt a garancia érvényességével kapcsolatban. A pénzvisszatérítés/termékcsere 7 munkanapon belül kerül intézésre (általában ez az időszak rövidebb). Termékvisszatérítés esetében az ügyintézés elhúzódhat, ha az adott termék nincs raktáron. Erről természetesen e-mailen vagy telefonon értesítünk. 

REKLAMÁCIÓ

  1. A reklamált terméket tisztítsd meg.
  2. A terméket jól csomagold be, hogy szállítás során ne sérüljön még jobban.
  3. A reklamált terméket küld vissza a postacímünkre. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid reklamációs levelet, amelyben leírod a reklamáció okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. A postacímünk: bonusshop s.r.o., Fő út 34, 3877 Tornyosnémeti. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre. 

A reklamáció feltételei

  1. A reklamáció 24 hónapig érvényes termékeinkre a kézbesítéstől számítva. A reklamációs idő nem a termék élettartamát jelenti. A termék élettartama függ a használattól.
  2. A terméket rögtön a hiba/sérülés észrevétele után ajánlott visszaküldeni
  3. Ha a termék nem a megrendelt áru, esetleg már kézbesítésnél észrevehető hibás vagy sérüléssel rendelkezik, ezt a vevőnek a kézbesítéstől számolt 3 napig tudatnia kell a webáruházzal az info@bestbonus.hu e-mail.
  4. A garancia a gyártó hibájából, rossz anyaghasználatból, rossz gyártási módból eredő sérülésekre szól.
  5. A garancia nem érvényes, ha a kár helytelen használatból származik. Az intenzív használatra vonatkozó kopás szintén nem érvényes reklamációs ok. Az átalakított, javított termékekre a garancia nem érvényes.

A termék kézbesítése után a megrendelést megvizsgáljuk és a reklamáció elfogadásáról/elutasításáról e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk. A reklamációs idő max. 30 munkanap.