Reklamáció és garancia
Ha a termék nem működik vagy sérült, ne késlekedjen a reklamációval. Írj az info@bestbonus.hu címre. Kérjük, az áruhoz csatoljon visszaküldési lapot a rendelési számmal, a hiba leírásával vagy a reklamáció okával (amennyiben nincs lehetősége nyomtatni, csak papírra írja ki az adatokat). Az árut az átvételtől számított 24 hónapon belül érvényesítheti (ha az árut azonosító számmal vásárolták, a jótállási idő 12 hónap).
14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA
- A nem használt terméket, minden alkatrésszel és tartozékkal együtt küld vissza a postacímünkre az EREDETI csomagolásban. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid mellékletet, amelyben leírod a probléma okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. Kérlek az eredeti csomagolást ne ragaszd le ragasztószalaggal, hogy így se sérüljön a csomagolás! A postacímünk: bonusshop, s.r.o., Osenice 66, 507 23 Czech Republic.
- A postacímünkre küldheted az esetleges panaszokat vagy észrevételeket. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre!
Feltételek a 14 napos garancia igénybevételéhez
- A terméket minden tartozékkal együtt a kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni a postacímünkre,
- A termék nem lehet használva, ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, amilyenben kézbesítve volt,
- Sem a termék, sem a csomagolás nem lehet sérült.
A miután megkaptuk a csomagot a terméket leellenőrizzük, majd kapsz egy e-mailt a garancia érvényességével kapcsolatban. A pénzvisszatérítés/termékcsere 7 munkanapon belül kerül intézésre (általában ez az időszak rövidebb). Termékvisszatérítés esetében az ügyintézés elhúzódhat, ha az adott termék nincs raktáron. Erről természetesen e-mailen vagy telefonon értesítünk.
REKLAMÁCIÓ
- A reklamált terméket tisztítsd meg.
- A terméket jól csomagold be, hogy szállítás során ne sérüljön még jobban.
- A reklamált terméket küld vissza a postacímünkre. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid reklamációs levelet, amelyben leírod a reklamáció okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. A postacímünk: bonusshop s.r.o., Fő út 34, 3877 Tornyosnémeti. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre.
A reklamáció feltételei
- A reklamáció 24 hónapig érvényes termékeinkre a kézbesítéstől számítva. A reklamációs idő nem a termék élettartamát jelenti. A termék élettartama függ a használattól.
- A terméket rögtön a hiba/sérülés észrevétele után ajánlott visszaküldeni
- Ha a termék nem a megrendelt áru, esetleg már kézbesítésnél észrevehető hibás vagy sérüléssel rendelkezik, ezt a vevőnek a kézbesítéstől számolt 3 napig tudatnia kell a webáruházzal az info@bestbonus.hu e-mail.
- A garancia a gyártó hibájából, rossz anyaghasználatból, rossz gyártási módból eredő sérülésekre szól.
- A garancia nem érvényes, ha a kár helytelen használatból származik. Az intenzív használatra vonatkozó kopás szintén nem érvényes reklamációs ok. Az átalakított, javított termékekre a garancia nem érvényes.
A termék kézbesítése után a megrendelést megvizsgáljuk és a reklamáció elfogadásáról/elutasításáról e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk. A reklamációs idő max. 30 munkanap.